TheUnseenNYC: Η νέα καμπάνια Stradivarius για Φθινόπωρο/Χειμώνα 2022 - Roula Stamatopoulou - The Art of Makeup
Skip to main content

News & Trends

TheUnseenNYC: Η νέα καμπάνια Stradivarius για Φθινόπωρο/Χειμώνα 2022

Πέμπτη, 03 Νοεμβρίου 2022
από την Γιώτα Καλλιπολίτου

Αυτό το χειμώνα, η Stradivarius σας προσκαλεί να ανακαλύψετε ξανά την πόλη από νέες οπτικές γωνίες στο #TheUnseenNYC, μια εμπειρία που δείχνει, μέσω της μόδας, την πιο εμβληματική, πρωτοποριακή και εικονική πλευρά της πρωτεύουσας μέσα από 14 διεθνή ταλέντα με μια κοινότητα 40 εκατομμυρίων ακολούθων στα κοινωνικά τους δίκτυα.

Η Susana Molina, η Mery Turiel, η Amaia Aberasturi, η Michelle Salas και άλλα 10 διεθνή ταλέντα παρουσιάζουν τις χειμερινές καινοτομίες της Stradivarius στη Νέα Υόρκη.

Το TheUnseenNYC δείχνει την πόλη από τρεις οπτικές γωνίες: την εμβληματική, την πιο πρωτοποριακή και την εικονική.

Η Νέα Υόρκη είναι μια από τις πιο διάσημες και εμβληματικές πόλεις στον κόσμο. Το έχουμε δει τόσες φορές σε τόσα μέρη που νομίζουμε ότι το ξέρουμε. Αλλά στην πραγματικότητα υπάρχει μια Νέα Υόρκη που δεν έχει ακόμη ανακαλυφθεί. δίκτυα.

Οι δημιουργοί περιεχομένου Mery Turiel και Susana Molina, η celebrity Michelle Salas, οι ηθοποιοί Amaia Aberasturi και Julia Wieniawa και η influencer Giulia de Lellis ήταν μερικές από τις πρωταγωνίστριες που πέρασαν τρεις ημέρες στη Νέα Υόρκη για να ανακαλύψουν τις πιο συμβολικές γωνιές, μυστικούς χώρους και απόψεις με εντυπωσιακή θέα. Τρεις μέρες έντονων εμπειριών κατά τις οποίες τα ταλέντα μπόρεσαν να γνωρίσουν την πόλη από άλλες οπτικές γωνίες. Έψαξαν ακόμη και σε εικονικές πραγματικότητες στο VR World New York, όπου χρησιμοποίησαν το εργαλείο "Tilt Brush" της Google για να σχεδιάσουν υφές και χρώματα στο metaverse που θα αποτελέσουν μέρος μιας νέας ψηφιακής μόδας.

Το #TheUnseenNYC παρουσιάζει την τελευταία collection FW22 της Stradivarius, η οποία εστιάζει σε υφάσματα όπως η δερματίνη, που εμφανίζεται σε μίνι φούστες και μπουφάν, η απόλυτη τάση της σεζόν. Απαραίτητο σχέδιο οι ρίγες, ένα ακόμα στοιχείο κλειδί για να ολοκληρώσεις το look σου, μαζί με φούτερ και πλεκτά tricots, κάνοντας το τέλειο παιχνίδι με στρώσεις. Άλλα κομμάτια που ξεχωρίζουν στην collection είναι τα παντελόνια cargo και parachute, τα biker jackets και τα διπλής όψης.
Για καθημερινό ντύσιμο, η ουδετερότητα των βασικών τόνων όπως μαύρο, εκρού, γαλάζιο, μπεζ και χακί επιτρέπουν να στρέψουν τα φώτα στη γραμμή των ενδυμάτων. Για βραδινό ντύσιμο, η Stradivarius παρουσιάζει την special online capsule για πάρτι εμπνευσμένη από τη δεκαετία του 2000. Το ασημί, το μαύρο και οι παγιέτες φαίνονται σε ρούχα όπως μίνι φούστες, τοπ, φορέματα και παντελόνια.
Για casual εμφανίσεις, η συλλογή γιόγκα διαθέτει φόρμες με ξεβαμμένα εφέ και σετ σε μπλε και πράσινο χρώμα.
Μπείτε στο #TheUnseenNYC και ανακαλύψτε τη Νέα Υόρκη από διαφορετική οπτική γωνία.
Ανακάλυψε το #TheUnseenNYC της Stradivarius στο stradivarius.com και στα social media του brand.